INTRANET

Mellemtrinnet

Når du går i 3.-6. klasse på Klostermarksskolen, vil du opleve, at lærerne hele tiden arbejder med trivsel. Vi tilstræber ansvarlig opførsel, respekt over for hinanden og god opførsel på de sociale medier. Der bruges tid på samtaler om sociale relationer i klasserne – og fællesskab på tværs af klassernes prioriteres højt. Bevægelse i undervisningen og brug af byens mange muligheder er også elementer, du som elev på mellemtrinnet vil møde.  Her kan nævnes atletikdag, Cross Country, biograf-, museums- og biblioteksbesøg, Smart Parat quiz-dyst og forfatterbesøg.  Du vil også komme til at arbejde med filmproduktion, som vises i form af en multimediefestival, og arbejde med forskellige tværfaglige forløb. Morgensang, udflugter og hytteture er en del af undervisningen – og på 6. årgang en uges lejrskole.

SKRIV DIT BARN
PÅ VENTELISTEN

Ønsker du at få dit barn på
venteliste til Klostermarksskolen